Τρίτη 7 Μαΐου 2013

How I Clean my MakeUp Brushes/Πως καθαρίζω τα πινέλα μου

Γεια σας,

Θέλετε να μάθετε πως καθαρίζω τα πινέλα μου? Στο παρακάτω βιντεάκι, σας δείχνω έναν λίγο διαφορετικό τρόπο, τον οποίο έχω υιοθετήσει τον τελευταίο ενάμιση μήνα περίπου! Είναι πολύ πρακτικός, και τα πινέλα καθαρίζονται πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο αποτελεσματικά! Ελπίζω να σας αρέσει :)





Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι: 

Δίσκος(ή οποιαδήποτε αδιάβροχη επιφάνεια)
 Hot glue gun (tiger)
Glue sticks (tiger)
Johnson's Baby Shampoo



Εσείς πώς καθαρίζετε τα πινέλα σας?


Φιλιά Κατερίνα 

7 σχόλια:

  1. Έχεις βραβείο απο http://tomakeupmou.blogspot.gr/ κανε μας επίσκεψη να το δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Σύντομα θα ετοιμάσω και εγώ το δικό μου ποστ!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!!
    Έχεις ένα βραβειάκι από μένα!
    Πέρνα να το δεις!
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Σύντομα θα ετοιμάσω και εγώ το δικό μου ποστ!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ χρήσιμο! ειδικα για εμένα που λιγάκι βαριέμαι αυτές τις διαδικασίες! Σε ακολουθώ τώρα (+like FB), αν θες κάνε μια επίσκεψη και απο μένα, thanx! www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το βρήκες χρήσιμο! Σε ακολουθώ και εγώ τώρα!:)

      Διαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Σύντομα θα ετοιμάσω και εγώ το δικό μου ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή