Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Το ένα ή το άλλο? Σύγκριση Essence I ♥ extreme volume & Essence I ♥ extreme CRAZY volume mascaras

Γεια σας,

σήμερα σας έχω καινούργιο βιντεάκι για δυο μάσκαρες της essence, την  I ♥ extreme volume & I ♥ extreme CRAZY volume mascaras. Στο βίντεο βάζω τη μια μάσκαρα στο ένα μάτι και την άλλη στο άλλο, και τις συγκρίνω αναλυτικά. 





Όπως λέω και στο βίντεο, η μαύρη μάσκαρα φαίνεται να κάνει πιο μακριές τις βλεφαρίδες μου. Τελικά, αφού το παρατήρησα καλύτερα, κατάλαβα ότι και η φούξια κάνει μακριές τις βλεφαρίδες (όχι όσο η μαύρη), αλλά δεν κρατάει τόσο πολύ την καμπύλη των βλεφαρίδων, γι'αυτό και δεν ξεχωρίζουν τόσο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της ημέρας παρατήρησα ότι η φούξια, τριβόταν λιγάκι.






Αριστερά έχω τη μαύρη, και δεξιά τη φούξια


Στο τέλος της ημέρας, όταν ξεβάφτηκα, είδα ότι και οι δυο μάσκαρες αφαιρούνται λίγο δύσκολα από τις βλεφαρίδες, αλλά με ένα καλό ντεμακιγιάζ ματιών, πιστεύω ότι δεν θα είναι πρόβλημα.


Εσείς τις έχετε δοκιμάσει? Πώς σας φαίνονται?


Φιλιά Κατερίνα ♥

15 σχόλια:

  1. mm..οτι κι αν βαλεις δεν εχεις προβλημα γιατί μαλλον έχεις μακρίες βλεφαριδουλες απο μονη σου!!!lucky you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ:) Αν και θα έλεγα ότι οι βλεφαρίδες μου είναι περισσότερο κανονικές, όχι κοντές αλλά όχι και πολύ μακριές:)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Κατερίνα! Ηθελα να σε ενημερωσω οτι σου εχω "χαρισει" ενα βραβειο!!! Μπορεις να το δεις εδω: http://melinadale.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια έχεις βραβειάκι και από εμένα!!! :)

    http://bargainjunkiebybarbie.blogspot.gr/2013/06/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hiii!! Έχεις βραβειάκι από μένα! http://efilovesbeauty.blogspot.com/2013/06/one-lovely-blog-award-no2.html :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο βίντεο, Essence for ever!
    Ακολουθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Και για 'μένα η essence είναι αγαπημένη! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο post. Αγαπώ κι εγώ τις μάσκαρα της essence. Την get big lashes την έχεις δοκιμάσει; Είναι η αγαπημένη μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Δεν την έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη, αλλά σίγουρα θέλω να τη δοκιμάσω και αυτήν, μόλις τελειώσω κάποια από αυτές που έχω ανοιχτές, γιατί προς το παρόν έχω 3 ανοιχτές και αν πάρω κι άλλη, κάποια θα πάει χαμένη σιγουρα :)

      Διαγραφή
  7. kalispera ...eftiaksa ena blog ..mporeis na mpeis na to deis kai na gineis melos http://forqueensbymary.blogspot.gr/
    for queens by mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή